Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø
Editorial
LEDER: INKLUDERENDE UTDANNING OG OPPVEKSTMILJØ
Ann-Cathrin Faldet, Hege Merete Somby, Peder Haug, Lotte Hedegaard Sørensen
s. 136–140
Original Research Articles
OM EMPIRISKE NIVÅER I FORSKNING PÅ INKLUDERING
Rune Hausstatter, Øyvind Snipstad
s. 141–155
Original Research Articles
Ingrid Olsson
s. 156–170
Original Research Articles
INKLUDERINGSBEGREPET UNDER UTVIKLING? EN ANALYSE AV DE NORSKE LÆREPLANVERKET L97, LK06 OG LK20
Ann-Cathrin Faldet, Hege Knudsmoen, Kari Nes
s. 171–188
Original Research Articles
LEDELSESTRATEGIER FOR UTVIKLING AV INKLUDERENDE UNDERVISNING
Hege Knudsmoen, Sølvi Mausethagen, Cecilie Dalland
s. 189–203
Original Research Articles
Ingrid Holmedahl Hermstad, Jørgen Smedsrud, Ingunn Dahler Hybertsen
s. 204–218
Original Research Articles
Kristin Evju, Torjer Andreas Olsen
s. 219–232
Original Research Articles
SPEECH-TO-TEXT TECHNOLOGY AS AN INCLUSIVE APPROACH: LOWER SECONDARY TEACHERS’ EXPERIENCES
Marianne Engen Matre
s. 233–247
Original Research Articles
Fredrik Danielsen
s. 248–265