Leder: Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø

Forfattere

  • Ann-Cathrin Faldet Høgskolen i Innlandet, Norge
  • Hege Merete Somby Høgskolen i Innlandet, Norge
  • Peder Haug Høgskolen i Volda, Norge
  • Lotte Hedegaard Sørensen Aarhus Universitet, Danmark
DOI: https://doi.org/10.23865/ntpk.v8.3955
Nedlastingsstatistikk
Totale nedlastinger:
Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Forfatterbiografier

Ann-Cathrin Faldet, Høgskolen i Innlandet, Norge

Førsteamanuensis i pedagogikk

Hege Merete Somby, Høgskolen i Innlandet, Norge

Førsteamanuensis i pedagogikk

Peder Haug, Høgskolen i Volda, Norge

Professor emeritus

Lotte Hedegaard Sørensen, Aarhus Universitet, Danmark

Førsteamanuensis, DPU

Publisert

2022-08-26

Hvordan sitere

Faldet, A.-C., Somby, H. M., Haug, P., & Sørensen, L. H. (2022). Leder: Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø . Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk, 8. https://doi.org/10.23865/ntpk.v8.3955