“Det er jo lek og læring, sant?”: Konstruksjon av profesjonelle identiteter og kritiske standpunkt
Javascript must be enabled to load the article.
You can also download the raw html article
Publisert
Utgave
Seksjon
Nøkkelord:
profesjon, barnehage, tidlig innsatsLisens
Opphavsrett (c) 2016 Ole Erik Klinge

Dette verket er lisensiert under en Navngivelse 4.0 Internasjonal-lisens.
Forfattere som bidrar i Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk beholder opphavsretten til artikkelen sin, og samtykker i å publisere den under betingelsene i Creative Commons-lisensen CC-BY 4.0. Denne tillater tredjepart å kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format, og å remixe, endre, og bygge videre på materialet til et hvilket som helst formål, inkludert kommersielle, under betingelse av at korrekt kreditering og en lenke til lisensen er oppgitt, og at man indikerer om endringer er blitt gjort. Tredjepart kan gjøre dette på enhver rimelig måte, men uten at det kan forstås slik at lisensgiver bifaller tredjepart eller tredjeparts bruk av verket.