Hopp til hovedinnhold Hopp til hovednavigasjonsmeny Hopp til sidebunntekst
Nordic Open Access Scholarly Publishing Cappelen Damm Akademisk
Nordic Journal of Pedagogy & Critique

Nordic Journal of Pedagogy & Critique

  • Registrer
  • Logg inn
  • Om tidsskriftet
    • Om tidsskriftet
    • Redaksjon
    • Nøkkelinformasjon
    • Fagfelleprosessen
    • Indeksering
    • Om åpen tilgang
    • Publiseringsetikk for NOASP
    • Personvern og databehandling
  • For forfattere
    • Forfatterveiledning
    • Seksjoner
    • Hvordan sikre blind fagfellevurdering
    • Publiseringsavgift
    • Send inn artikkel
    • Arkivering
    • Opphavsrett og lisens
  • For fagfeller
    • Veiledning for fagfeller
  • Innhold
    • Nyeste
    • Arkiv
    • Oppslagstavle
    • Påmelding til nyhetsbrev
  • Temasider
    • Livsmestring og folkehelse
    • Pedagogikk og kritikk
    • Forebygging av fordommer og gruppefiendtlighet
    • Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø
    • Digitalisering av utdannings- og oppvekstpraksiser
Søk

Barnehagelærere med mastergrad – med blikk for pedagogikk

Javascript must be enabled to load the article.

You can also download the raw html article


Tilbake til artikkelside

Andre formater

  • PDF
  • EPUB
  • XML

Publisert

2023-06-12

Utgave

Vol 9 (2023)

Seksjon

Forskningsartikler

Emneord (Nøkkelord):

masterutdanning, profesjon, pedagogisk takt, kompleksitet

Lisens

Opphavsrett (c) 2023 Kristina Axelsen Ivarson

Creative Commons License

Dette verket er lisensiert under en Navngivelse 4.0 Internasjonal-lisens.

about

Om tidsskriftet

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk skal skape rom for reflekterte og kritiske analyser av pedagogiske praksiser og fenomener, samt åpne for nye perspektiver på pedagogiske problemstillinger. Tidsskriftet har en kritisk profil, og analyserer, diskuterer og formidler på tvers av institusjonelle og faglige skillelinjer.

Les mer

Ny innlevering

Ny innlevering

signup

Nyhetsbrev

Språk

  • English
  • Norsk Bokmål

doaj

facebook

Følg oss

  • Facebook
  • Twitter
Mest lest denne måneden
  • ‘De må våkne litt!’ Lærerperspektiver på global læring i den videregående skolen
    578
  • Urovekkende og radikal kritikk om skolens omsorgssvikt
    450
  • Elever med skolevegring: Hvilke faktorer kan ha betydning for at de kommer tilbake til skolen?
    392
  • Spesialundervisning og ordinær opplæring
    288
  • Normkritisk pedagogik – framväxten och utvecklingen av ett nytt begrepp i den svenska utbildningskontexten
    276

Keywords

  • Om forlaget
  • Personvern
Følg oss:
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk. ISSN: 2387-5739. Hovedredaktører: Ilmi Willbergh og Pål Aarsand. Dette tidsskriftet publiseres i henhold til lisensen Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) av Nordic Open Access Scholarly Publishing (NOASP), en del av forlaget Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norge. © Cappelen Damm AS.

Cappelen Akademisk