Leder: Forebygging av fordommer og gruppefiendtlige holdninger i skolen

Forfattere

  • Trine Anker MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn, Norge
  • Claudia Lenz MF vitenskapelig høyskole for teologi, religion og samfunn, Norge
DOI: https://doi.org/10.23865/ntpk.v7.3256

Sammendrag

Bidragene i dette temanummeret inngår i en faglig diskusjon om hvordan skolen og lærerutdanningen kan fylle sitt mandat om å forebygge og motarbeide fordommer og diskriminering.

Nedlastingsstatistikk
Totale nedlastinger:
Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Publisert

2021-06-30

Hvordan sitere

Anker, T., & Lenz, C. (2021). Leder: Forebygging av fordommer og gruppefiendtlige holdninger i skolen. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk, 7. https://doi.org/10.23865/ntpk.v7.3256