Steinerpedagogikk

Forfattere

  • Anne Mette Stabel Steinerhøyskolen
  • Henrik Holm Steinerhøyskolen
DOI: https://doi.org/10.23865/ntpk.v5.1851

Sammendrag

Vi er stolte over å kunne presentere sju artikler som på ulike måter belyser viktige steinerpedagogiske spørsmål. Vi håper artiklene i temanummeret vil bidra til økt interesse for steinerpedagogiske perspektiver på barn, skole, oppvekst og undervisning og ikke minst, at flere forskere ser muligheter for å forme forskningsprosjekter der steinerpedagogikk inngår.

English abstract

Waldorf Pedagogy

We are proud to present seven articles that each in their own way highlight important waldorf pedagogical questions. We hope that the articles in this issue will contribute to an increase in interest for waldorf pedagogical perspectives on children, school, childhood and education, and, last but not least, get researchers to see an opportunity for initiating projects relating to waldorf pedagogy.

Nedlastingsstatistikk
Totale nedlastinger:
Nedlastingsdata er ikke tilgjengelig enda.

Publisert

2019-09-19

Hvordan sitere

Stabel, A. M., & Holm, H. (2019). Steinerpedagogikk. Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk, 5. https://doi.org/10.23865/ntpk.v5.1851

Utgave

Seksjon

Leder