Hopp til hovedinnhold Hopp til hovednavigasjonsmeny Hopp til sidebunntekst
Nordic Open Access Scholarly Publishing Cappelen Damm Akademisk
Nordic Journal of Pedagogy & Critique

Nordic Journal of Pedagogy & Critique

  • Registrer
  • Logg inn
  • Om tidsskriftet
    • Om tidsskriftet
    • Redaksjon
    • Grunnleggende informasjon
    • Om utgiveren
  • Retningslinjer
    • Seksjoner
    • Fagfelleprosessen
    • Indeksering
    • Open Access Policy
    • Arkivering
    • Opphavsrett og lisens
    • Publiseringsetikk for NOASP
    • Retningslinjer for personvern
  • For forfattere
    • Forfatterveiledning
    • Veiledning for fagfeller
    • Hvordan sikre blind fagfellevurdering
    • Publiseringsavgift
    • Send inn artikkel
  • Innhold
    • Nyeste
    • Arkiv
    • Oppslagstavle
Søk

Om tidsskriftet

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk skal skape rom for reflekterte og kritiske analyser av utdannings- og danningsprosesser. Pedagogikken – historisk og aktuelt – tegner tidsskriftets emnekrets. Tidsskriftet skal være et sted for nytenkende og skarpe analyser som åpner for nye perspektiver på pedagogiske problemsstillinger og institusjoner.

Les mer

Send inn artikkel

Nyhetsbrev

Språk
  • English
  • Norsk Bokmål
Mest lest denne måned
  • Kontemplative aktiviteter i skolen i et resonanspædagogisk perspektiv
    178
  • Herbart om oppdragelse, formbarhet og takt
    176
  • Politikerløftet - den nødvendige debatten
    144
  • Spesialundervisning og ordinær opplæring
    134
  • Evidensbasert praksis: Utvalgte kontroverser
    131

Følg oss

  • Facebook
  • Twitter
  • Om forlaget
  • Personvern
Følg oss:
  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn

Nordisk tidsskrift for pedagogikk og kritikk eISSN 2387-5739. Ansvarlige redaktører: Maria Øksnes, Lars Løvlie, Ilmi Willbergh, Vegard Kvam og Einar Sundsdal. Dette tidsskriftet publiseres i henhold til lisensen Creative Commons Attribution 4.0 International (CC-BY 4.0) av Nordic Open Access Scholarly Publishing – NOASP – en del av forlaget Cappelen Damm Akademisk, Postboks 1900, 0055 Oslo, Norge. © Cappelen Damm AS.

Cappelen Akademisk